2011-04-15 | 22:36:54

fredagskväll

Go´kväll!
I eftermiddags satt jag barnvakt från 16-19. Vi bakade chokladbollar och åt middag. Tänka sig att det var mina barnvaktsbarn som fick mig att må bra för en stund. För jajamensan, vårdeppet hålller i sig. Varken människor, underbart väder eller ledighet tycks få mig på bra humör. Vet inte om ni förstår hur jag menar när jag säger att det känns som att mina ögon har slocknat? Ni vet den där lilla gnistan man har, den har dött... Döda ögon. Och jag har inte en aning om varför! Det är det värsta.

Intervjun i torsdags gick okej tror jag. Hård konkurrens och alla ville såklart fjäska och visa sig själva så mycket som möjligt. Men vi får se... Behöver ett jobb...

Hemmakvällar i soffan är för övrigt sjukt ÖVERskattade. Finns inget tråkigare och deppigare. Hatar det. Nu ska jag fortsätta kolla på BB och stoppa i mig pringles. Depp-mode.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: