2011-04-15 | 23:48:36

flytta



Tänkte ta tillfället i akt och berätta för er att jag om, ja vad blir det nu...knappt två veckor (!) flyttar till en lägenhet på Söder tillsammans med min papi. Ska försöka passa in där...känns så konstigt. Men är jätteglad att få "lämna" Nacka och testa på livet i stan. Kommer självklart sakna min lilla ö men har inget kvar att hämta där. Mamma kommer dock bo kvar i en annan del av Nacka så kommer vara mycket där också!
Dessutom har pappa närmare till jobbet nu och kan promenera dit! Ser fram emot livet i stan haha.
Hur som haver, självklart ska mitt rum inredas och bilderna ovan visar mina planer. Måsten är: ljusslinga, stor tavla på väggen, foton på väggarna, vitt möter bohemiskt och en drömfångare. Råkar dock vara väldigt dålig på symmetri och att inte få allt att se rörigt ut... Frågade Sophie om hjälp och hon blev helt lyrisk och kom på att hon skulle måla galgar i pastellfärger och knyta sidenband kring dem och allt vad det var haha... Men det här ska bli kul! Imorgon åker jag med pappa till Ikea och köper en massa grejer till nya lägenheten!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: