2010-09-04 | 14:21:05

I´ve been lost and I´ve been found

Snodde denna lista från Floras blogg. När jag blir uttråkad svarar jag på sådana här listor, så är det bara.

10 FAVORITER
Färg: Havsblå
Mat: Tacos, pasta, thai, ris och kyckling, pizza
Band: Har inga direkta favoriter men gillar dessa artister och band: Robyn, Hoffmaestro, John Mayer, James Morrison, Oskar Linnros och många, många fler.
Film: Nyckeln till frihet, Transformers (haha),  Forrest Gump, Oh brother where art thou?, Harry Potter-filmerna (såklart), Sagan om ringen-filmerna (ännu mer såklart), Love Actually, Blood Diamond, och många fler.
Bok: Har ingen favoritbok.
Sport: Gillar att titta på fotboll, men hatar alla sorters bollspel och idrott i övrigt.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Lördagar
Glassmak: Choklad. Alltid choklad.
Tid på dygnet: Lördagsmornar eller efter kl 19 typ haha





9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Seg, men ändå glad
Smak: Korv med bröd
Kläder: Tights och randig stor tröja
Bakgrund: Discovery channel, nåt livräddningsprogram
Nagellack: Omålade naglar, funderar på vilken färg jag ska välja
Tid:
Omgivning: Soffan i vardagsrummet
Irritationsobjekt: Jag blir ju aldrig frisk. Ju mer jag sover och vilar, desto sjukare blir jag. Så ska det inte vara.



6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Noope.
Brutit mot lagen: Alkohollagen har väl de flesta brutit mot.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Jaa haha
Varit med på TV: Nej, inte såvitt jag vet.
Kysst någon du inte känner: Ja…



3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Min kära syster Emelie, Sophie, Saida och Angelica. Man berättar väl egentligen aldrig allt för någon men delar av alltet till olika människor i livet. Får bli fyra istället för tre.
Du tycker om: En hel del människor.
Du inte gillar: Inte lika stort till andelen av dem jag gillar.



2 VAL
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Måste säga hösten, delvis för att jag fyller år då men också för att våren egentligen inte existerar längre. Det är vinter, sen blir det sommar. Hösten är mysigare på sätt och vis. Fast egentligen finns det inget bättre än när man har överlevt en lång vinter och solens första strålar visar sig...



1 ÖNSKAN:
Skulle inte ha något emot att bli lycklig och kär nu till hösten när mörkret sakta kommer smygandes. Eller så kan ju sommaren bara stanna för alltid.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: