2010-09-26 | 19:35:41

you know, you know, you know

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Tog en sväng på Götgatsbacken och hittade en prickig blus (prickigt och blusar känns lite främmande för mig), en grå tröja, fjäderörhängen och typ världens ballaste ring (gina tricot). Det går ju bara inte att inte komma hem med en ring.
Fikade med Olivia och Lisa, mozarellamacka, kladdkaka och smoothie. Sedan tog vi en sväng i affärerna och Olivia och jag kom på att vi båda behövde en tygväska och denna ovan från Weekday blev perfekt, 50 spänn.
Nu kollar jag på Pretty Wild innan jag ska plugga...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: