2010-09-24 | 22:14:24

om du älskar mig kommer jag att lämna dig


erin wasson via fashion-canvas

Det är inte ett skit på tv så jag ska nog fundera på att sova nu. Hur sjukt lät inte det där? Jag, sova innan klockan tolv? Har inte hänt på år och dar. MEN jag ska nämligen köra till Ikea imorgon bitti! Är jäkligt nervös men otroligt taggad! Älskar ju att köra och vill så gärna ha mitt körkort så fort som möjligt. Vi måste åka hemifrån vid niotiden för att undvika den värsta trafiken. Inte så kul att få motorstopp på motorvägen bland en massa argsinta stockholmare under lönehelgen. Så det var den sovmorgonen alltså... Vi får se hur det går men kul ska det bli!


Ledsen att det bara blir inspirationsbilder som jag samlat på mig men jag hinner verkligen aldrig gå ut pch fota själv, vilket är väldigt synd. Ska ta en heldag då jag bara går ut och fotar! Var så länge sedan nu.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: