2010-09-04 | 14:26:41

lördag

Har tagit bort lösenordskyddet nu. Kände att jag behövde "stänga" bloggen några dagar.

Var hos Josse igår med lite trevligt folk och firade hennes 18-årsdag med middag och skoj. Grattis igen! Det var supertrevligt.
Planen för idag var att jag skulle sova tills jag vaknade, och då menade jag att jag skulle sova fram till klockan tolv. Gick det? Oh nej, jag vaknade i nio men låg kvar i sängen till halv elva när jag insåg att jag inte kunde somna om. Antar att jag var utvilad ändå. Har suttit i soffa med datorn i knät sedan dess typ.
Ikväll blir det andra bullar än att sitta i soffan, så ska snart börja fundera på att dra mig upp härifrån. Men inte riktigt ännu... Hur kunde klockan bli så mycket förresten?!

1 Kommentarer
Josefine:

Tack igen! :D

2010-09-04 | 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: