2010-09-05 | 20:04:58

fear is a friend who is misunderstood


pic: minns ej

Idag har jag druckit äckligt mycket cola. Men det är okej, för det var light och inga kalorier.
Idag har jag blivit beroende av Khloe and Kourtney take Miami. Inte lika okej.
Idag har jag gjort allt för att undvika att göra mina läxor. Och insett hur mycket jag ogillar mina lärare när dem allihopa säger "nu får ni en läxa, vi måste ju mjukstarta". Ge mig en jäkla stor uppsats istället så gör jag den istället för dessa futtiga meningslösa läxor.
Idag har jag inte varit deppig.
Idag har jag nästan kännt mig helt frisk. Snart får jag träna igen.

Okej. Jag ska avsluta min filosofiläxa nu (hatar filosofi, blir pyskad i huvet av dem lektionerna). Och sedan ta itu med lite engelska. Gillar inte det heller efter att min lärare (som för övrigt pratar med världens fulaste brytning) första dagen säger att "Ett MVG i engelska C är som ett G i engelska B så ni förstår att vi kommer jobba hårt". Ooooh, shit jag är så motiverad nu. Min engelska har nog inte så höga växlar. Failure - here I come!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: