2010-09-27 | 22:06:03

don't make me start without you

Jag suger på att plugga. Jag har alltid varit lite den som väntar tills sista dagen och sitter uppe mitt i natten och råpluggar och resultatet brukar bli fint ändå. Nu pluggar jag inte ens sista dagen. Jag gör det inte alls. Jag fattar inte vad jag håller på med. Jag orkar inte med mig själv när jag gör så här. Det är nu jag borde kämpa och slåss för mina betyg, inte lattja runt och tro att allt kommer lösa sig. Men jag känner mig helt uttömd på all energi så jag vet inte vad jag ska göra. Skulle behöva en vecka solen där jag bara ligger på en strand och sover. Inget annat. Nej, nu måste jag ta tag i den här jobbigaste och tyvärr största delen av mitt liv. Får bli veckans mål. Vi hörs när jag uppnåt dem.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: