2010-09-11 | 21:04:16

CHRAAAA


bildkälla: minns ej

Vad tusan ska jag säga om Hoffmaestro? Jag vet inte om jag kan säga att det var grymt för jag såg knappt något, men jo, stämningen var grym, låtarna är grymma och det var en jäkligt kul kväll! Det började dock med att vi inte kom med på nån färja och fick vänta ett bra tag innan vi ens kom till Djurgårn, sen var det världens kö till biljettförsäljningen och det blev en massa strul och försäljningen stängde innan klockan ens var åtta. Jag och Angelica kutade mot entrén med grönankorten i högsta hugg, och kom in innan de stängde grindarna och mötte dom andra där inne. Vi såg knappt nånting förutom en massa ljus men hörde musiken gjorde vi och dansade och sjöng med så gott vi kunde (höhö). Och.. nu kommer det bästa: vi stod endast några meter från... JOEL KINNAMAN! Vi tyckte att vi kände igen en av snubbarna i trappan där kändisarna får vara, och så vände sig snubben om och vi skrek i kör "joooeeel, jooeeel kinnaman!" och jag ropade typ "fridaaa fridaa!!" hysteriskt istället haha. Så vi glodde på honom hela kvällen och sjöng med Hoff. Sedan promenerade jag, Carro, Angelica, Frida och Josse längs kajen från Djurgården till Slussen och hamnade på donken med nuggets. Fin kväll var det ändå.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: