2010-09-13 | 19:35:18

but you're starry-eyed and out of sight


Hade slöaste dagen i skolan på länge. Började med psykologi som alltid är skititressant och roligt, sedan var filosofilärare frånvarande och vikarien likaså så vi gick och beställde studentmössor istället. Tror att den blir jättefin och fick världens pirr i magen när jag tänkte på att det inte är så långt kvar nu. Sedan vart det engelska med ett quiz och sen gick jag hem. Gick direkt till gymmet för första gången på sex veckor. Kändes skitbra att äntligen få träna igen, men jag har tappat alldeles för mycket stryka under den här tiden så får nästan börja om från början...

Här ska det pluggas spanska. Tjao.
2 Kommentarer
angelica:

har sån ångest att ni försvinner och att ja blir ensam nästa år haha :(

2010-09-13 | 20:38:26
Felicia:

Angelica: neeej du är inte ensam och jag kommer alltid att finnas här, lovar!! du kommer klara dig alldeles galant! :D

2010-09-13 | 22:14:31
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: