2010-09-12 | 15:36:38

but she was already gone, long ago


linne och halsband | bikbok, kofta och jeans | gina tricot, mössa | cubus, sjal | h&m

Var och handlade med pappa tidigar idag och kom hem med detta. Köpte jeans för första gången på flera månader, det är svårt att hitta några som sitter bra och är tighta i knävecken utan att vara fem meter för långa, men dessa får duga tills vidare. Nu har jag dock köpstopp tills oktober!

Ikväll ska jag på bio med syrran och hennes kompis Angela, I rymden finns inga känslor blir det. Tror att den är asgrym och mysig. Nu ska jag titta på Kourtney and Khloe take Miami, hehe. Eller, om jag är smart så tar jag upp filosofiboken eller engleskaboken: The Great Gatsby. Ska ha läst fem kaptiel tills på torsdag och jag mår dåligt så fort jag ser på boken. Äpp, något ska jag få gjort innan jag drar in mot stan och möter dem andra.

1 Kommentarer
c l a u d i a [MODE]:

fina grejer!

svar. ja visst är det, men nu är de inne igen fast leveransen är i november :o



förresten, skulle du kunna göra mig en pytteliten tjänst?

Om du kunde rösta på mig på facebook på tävlingen med lanvin + h&m. genom att klicka på länken högst upp i min sidmeny och sedan rösta där :)

skulle bli så otroligt glad!

2010-09-15 | 13:15:02
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: