2010-09-09 | 22:01:46

9


Hinner med lite bloggning trots allt! Detta är alltså vad jag beställde från e.l.f cosmetics för lite mer än en vecka sedan. Två mineralfoundation i färgerna light och fair, ett rouge i färgen bliss och ett mineral booster, färgen sheer och en sminkborste. Allt detta plus frakt gick på 194 kronor. Foundationerna(hur säger man i plural? haha) kostar 42 kr styck. Helt klart värt det tycker jag. Nu gäller det bara att se om de är bra eller inte, men hittills tycker jag att de känns väldigt bra. Går ju såklart inte att jämföra med i.d men här får man ju betydligt mer för pengarna. Snabb leverans dessutom. Kan ju kanske göra en liten utvärdering om nån vecka.


Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon med. MEN, det är sista dagen på potatisveckan i skolan. Det måste firas! Idag hade dem seriöst ställt ut påsar med råa potatisar runt om i matsalen... vad fan ska det betyda? Nej det enda jag har att säga är: Rädda människorna från potatisen!!!

God natt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: