2010-09-19 | 00:34:21

00.34

Har nyligen sett på Snabba Cash, känner mig trög som inte sett den tidigare. Den var väldigt bra faktiskt, men det var mycket jag inte förstod haha.
Skrev ju tidigare att jag skulle visa vad jag köpt/fått häromdagen, men jag orkar verkligen inte fota dem så berättar istället. Nämligen mina efterlängtade Reebok easytone! Ni vet träningsskorna på reklamen som formar ben och rumpa när man går? Haha. Har längtat efter dem i månader och slog till nu som förskott i födelsedagspresent. Powerwalkar redan nu en hel del med min syrra plus att jag går ut och går med hunden varje dag, så dessa skor kommer bli perfekta. Är väldigt nöjd.

Har mycket att göra imorgon så ska väl försöka sova någorlunda tidigt. Adjöss.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: