2010-10-20 | 20:58:12

you could never break my heart


bild: sparad för länge sen

Jag och K har äntligen planerat klart vår gemensamma 18-års fest! Det blir mer som en Halloweenfest precis när lovet börjar och man ska få klä ut sig till vad man vill haha. All-american halloween. Tror det här kan bli kul! Funderar på vad tusan jag ska klä ut mig till... har alltid velat klä ut mig till Lady Gaga nångång, har faktiskt en massa blont löshår som ligger i garderoben, skulle kunna köra på den gamla Lady Gaga-stilen med body och solbrillor och långt rakt hår och nån ball sminkning? Eller något helt annat? Nån som har några tips??
2 Kommentarer
Josefine:

HAHA! Det var precis Lady Gaga jag också funderade på.. Men tror jag ska ta det på Freakshow-skivan istället ;)

2010-10-21 | 17:13:55
kristina:

vilken fin bild!! :)



och din blogg är hur bra som helst!

2010-10-23 | 15:05:34
URL: http://kriiiss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: