2010-10-21 | 21:41:30

torsdag

Kom nyligen hem från ett pass chair-dance tillsammans med Sophie. Måste erkänna att det faktiskt är sjukt kul haha. Men det är precis som det låter, man dansar med en stol...typ.
Fick tillbaka ett spanskaprov idag pch fick mvg på alla fyra delar! Om jag blev glad! Upplevde ett litet "flow" för någon timme innan jag tryggt somnade in under naturlektionen. I helgen har jag en massa att plugga och få klart, vill bara få det gjort så att jag bara kan fokusera på nästa helg som kommer bli galet rolig, och sen är det äntligen lov! Jag känner verkligen att det behövs. Har bara ett prov, en uppsats och några läxor innan jag äntligen får njuta av det... och sen var det ju det här med projektarbetet...
Nej, nu ska jag sluta babbla och försöka plugga innan sömnen kallar. Tjao.
2 Kommentarer
Emelie:

Grattis till provet Lisa <3

2010-10-22 | 10:27:29
Jenna penna:

Grattis till spanska provet lisa :D hola

2010-10-22 | 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: