2010-10-25 | 08:00:00

punkt

- Jag har börjat få lite små ångest när jag ska gå till skolan. Mest för att jag oroar mig över att alltid göra något fel. Det är aldrig frid och fröjd, vad man än gör är något fel och alla blir osams. Jag orkar inte med det... Kan inte allt bara flyta på som förr?
- Jag är sönderstressad av skolan och det kommer bara mer och mer. Det är inte klokt.
- Jag vill göra så mycket men pengarna säger nej. Jag vill tatuera mig väldigt snart, jag vill shoppa (såklart), jag vill ta en liten resa på våren, jag vill spara till efter studenten. Jag vill, jag vill, jag vill... vad ska man prioritera först är frågan.
- Funderar på om jag ska gå till det heliga huset på söndagar för att lugna ner min hjärna, sitta i tystnad och bara inte tänka på något. Kanske kan få lite bra karma på köpet.. det funkade ju för några år sedan.... Och nej, jag är inte kristen, jag är ateist men ändå, det kan ju hjälpa haha.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: