2010-10-12 | 23:31:13

och för dig har jag låtsas

Aldrig igen.


Har blivit lite gladare av att se på Bartenderskolan, haha så jävla skönt program och fy vad jag bara vill tillbaka till Napa..
Har fixat headern, vad tycks?
Borde stängt av datan för länge sedan, men är rädd för att sova. Inte rädd för att sova i sig, är bara rädd för att inte kunna somna. Känner mig inte alls trött nu och får nästintill panik och ångest när jag ligger i sängen i flera timmar och inte kan somna. Börjar tänka på en massa saker som jag inte alls vill. Okej, ska göra ett försök nu. Hörs på torsdag, imorgon blir det spanskaspanskaspanska.

1 Kommentarer
Josse:

Vilken är din favoritbild från min senaste plåtning, kika in och berätta! :)

2010-10-13 | 09:17:09
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: