2010-10-08 | 18:27:59

läget

Hejsan på er godingar! Jag överlevde veckan, men bara med ytterst stark viljekraft. Har nämligen varit borta i huvudet sedan i onsdags och tänker inte alls på vad jag gör eller säger, känslorna flödar fritt och kroppen gör vad den vill utan att jag är medveten om det haha. Besökte sjukhuset imorse och fick veta att jag nu mäter mäkta 159,7 centimeter över havet. Rejäla grejer, alltså. Vi kan väl säga 160, bara för att. Efter skolan jobbade jag och lappade i en massa lägenheter. Har aldrig velat dö så mycket. Svettades ihjäl, hungrade ihjäl, var sinnessjukt törstig och höll mig i väggarna för att inte svimma haha. Men två timmar tog det och nu kan jag luta mig tillbaka. Innan jag tar itu med mördarveckan 41. Fy farao. Inte att leka med. Så asmycket plugg så det finns inte.
Det enda som är bra med dessa sömnlösa, uttröttande veckor är att mina classmates blir rejält flummiga och mer perversa än vanligt haha. Vi ställer oss och skriker på varandra i korridoren, garvar ihjäl oss och gör allmänt störda saker. Ett resultat av att alla är smått trötta på skolan alltså.
Snart kommer pappa med thai-maten, så ska vi käka med syster min. Är vrålhungrig och har bajsont i ryggen nu. Ikväll ligger jag i soffan med en fet godispåse på magen och colan i handen. Jag rör mig inte ur fläcken.

Over and ooout.
2 Kommentarer
Josefine:

Det där sista gör du helt rätt i, jag gör samma sak! Haha :)

2010-10-08 | 21:28:44
Felicia:

Josefine: hahaaa det förtjänar vi efter den här veckan! ;)

2010-10-08 | 22:01:05
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: