2010-10-12 | 19:32:11

i like the way


örhängen jag köpte i helgen, 2 för 1, alltså 49 spänn för båda. från bikbok

Hade en soft dag, spanska provet gick bra (YES) och hade världens skönaste vikarie som snackade mycket om bajs och att han ville köra på sin gamla bildlärare. Skön norrläning haha. Efter skolan gymmade jag med syrran och fy vad skönt det är efteråt. Var ett tag sen, hinner ju aldrig gå dit men nu hittade jag en lucka.
Nu ska kvällen spenderas åt ph, fotboll, dh och ännu mer spanskaplugg.
Börjar 12.15 imorgon och har bara en lektion. Ska få sova ut för första gången på länge! Har dock fortfarande problem med att somna..tar alltid minst 2 timmar för mig att somna sedan två månader tillbaka..inte kul.
Ha en fin kväll.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: