2010-10-03 | 18:08:58

frågor

Var uttråkad (och försöker undvika geografiboken såklart), så snodde denna av angelica:

 

Vad är ditt mellan-namn? Elin & Josephine

 

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Har inte funderat på det. Är rätt så tillfredställd med det jag har.

 

Vad gör du på fredagskvällar? Om jag inte träffas mina poolersbandoolers sitter jag hemma i soffan, svullar som att det inte finns någon morgondag och bara latar.

 

Bästa filmen du någonsin har sett? Hmm, tycker väldigt mycket om Nyckeln till frihet (Shawshank Redemption) och Den gröna milen.

 

Röker du? Noope.

 

Snusar du? Neej.

 

Saknar du någon just nu? Jo..jaa.

 

Hur mår du idag? Helt okej, faktiskt.

 

Hur många tabletter tar du dagligen? Inga alls.

 

Vad gjorde du för exakt ett år sen? Enligt bloggen hade vi projektvecka i klassen och jag och några gjorde en asrolig film där vi slogs med falukorv mitt i natten på en kyrkogård på söder..helt normalt. Undrade vad jag skulle ha på mig på skolfotot.

 

Bästa minnet från sommaren? Utav tvekan.. AYIA FUCKING NAPA!

 

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Cypern

 

När var du där? Augusti

 

Är du rasist? Nej, aldrig i livet.

 

Har du helt svenskt ursprung? Jo.

 

Om nej, vart kommer du ifrån? Har släkt på pappas sida i Norge, men det räknas fan inte.

 

Föredrar du svenska eller utländska killar? Hehe, tänkte på det igårnatt när jag satt och väntade på bussen ensam. Måste nog säga svenska killar, just nu.

 

Ser du fram emot någonting just nu? Min födelsedag, Götet och Oskar Linnros!

 

Sköter du skolan? Brukade göra det, men nu går det lite sådär…

 

Vad hade du för betyg förra terminen? Tänker inte rabbla upp alla mina betyg men kan stolt se tillbaka på en termin med främst MVG:n och en del VG:n. Usch, jag skryter aldrig, speciellt inte om betyg. Blä.

 

Vad är det bästa du fått på ett prov? Mvg

 

Har du fått ig på ett prov? Ja i spanska steg 3, första spanskaprovet på gymnasiet…höhö. Sen skärpte jag till mig.

 

Har du spelat/spelar du i ett band? HAHA… nej.

 

Skulle du vilja det? Nej. Är omusikalisk och kan inte sjunga.

 

Känner du någon som gör det? Nää?

 

Anser du dig vara intelligent? Nä, inte intelligent på det sättet man vill vara. Är inte logisk eller snabbttänkt, kan inte argumentera så bra…och sånt. Men mitt minne är rätt så super och jag är bra på att skriva uppsatser. Typ?

 

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Bästa tiden i mitt liv har inte inträffat ännu tror jag. Gissar på att studenten kommer bli den bästa dagen i mitt liv ditintills i alla fall.

 

Vilken var den värsta tiden då? 7-8an, och typ första månaden i ettan på gymnasiet. Fy farao.

 

Har du mått jättedåligt psykiskt? Inte jättedåligt, men dåligt.

 

Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? No

 

Har du haft sömnproblem? Ja

 

Hur ofta gråter du? Har rätt så lätt för tårar, men har inte gråtit på en månad kanske. Gråter annars när jag blir arg och trött, vilket kan hända lite då och då.

 

Vilken klass går du i nu? 3an wohoooo!

 

Vilken skola? NG

 

Har du varit otrogen någon gång? Nej.

 

Har någon varit otrogen mot dig? Neej.

 

Har någon varit otrogen med dig? Jaaa…tyvärr.

 

Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Ojdå..nä men jag gillar att jag inte ändrar personlighet hela tiden, är realistisk och typ..jordnära.

 

Vad får du ofta komplimanger för? Får himla många ”komplimanger” för mina miner och fina läten i skolan.  Nä, men har inte så lätt för att ta emot komplimanger så brukar mest vifta bort dem.

 

Har du lätt att få folk att skratta? Nä det är inte min starka sida. De kan dock garva åt mig. Inte med mig hahaaa.

 

Cider eller öl? Cider

 

Har du några talanger? Nej faktiskt inte. HAHA sorgligt. Jag är omtänksam, om det kan vara en talang.

 

Vet du om någon är kär i dig? Nä, hoppas jag inte. Skulle vara tråkigt om jag inte visste om det?

 

Är du kompis med ditt/dina syskon? Jaa, Emelie och jag är väldigt tighta. Vi är mer som nära vänner än systrar fast vi skulle nog aldrig vara vänner om vi inte var systrar, vi är alldeles för olika haha. Men vi är lika fuckade i huvet och ingen förstår när vi helt stört brister ut i hemsk sång och shakar loss, garvar som psykfall…och sånt.

 

Vad står det i ditt senaste sms? awika käkat thai mat, du ska se min mage

 

Hur lång är du? 162 kanske. Växer som ett monster ibland.

 

Hur mycket väger du? Har inte vägt mig på några månader höhö

 

Vilken storlek har du på kläderna? Men vilka frågor, 34-36, xs...

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: