2010-10-29 | 17:41:00

förprogrammerat

Tjenis dudesons! Har blivit dåligt med uppdatering på grund av att jag haft tjockt med plugg i skolan. Alldeles för mycket... Nu är det dock VADÅ? HÖSTLOV! Välförtjänt och asskönt. Mindre skönt att jag har cirkus 10 saker att plugga till plus 2 böcker att läsa ut till veckan efter.
Hursom, just nu håller säkert jag och K på att för fulla muggar (hehe) göra iordning lokalen där vår lilla Halloweenfest kommer att äga rum. Hoppas det blir riktigt kul! Tar med mig den minst kassa kameran jag hittar hemma. Undrar om jag slutade som mexikan eller militär...eller varför inte som den andra frun till en saudiarabisk man? Återstår att se...
Ha en grym kväll!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: