2010-10-02 | 17:18:05

FAVORITER

Tänkte dela med mig av mina favoritbloggar! (utan inbördes ordning). Här kommer dem:



angelicablick
- sjukt snygg och begåvad tjej. Grym, varierande garderob, mycket inspiration!




Victoria Törnegren - Inspiration, snygg, enkel garderob.



Tickle your fancy - en blogg på finska! Förstår inte mycket såklart. Okej, ingenting. Men hon har assnygg klädstil och verkar vara en härlig människa.



My Blomquist - Har följt Mys blogg sedan den hette mysigt och några år innan dess. Tycker om hennes blogg för att hon är en av de få som lyckats fortsätta vara så jordnära trots framgångarna i bloggvärlden.




Flora - Hade länge svårt att bestämma mig om jag tyckte om Floras blogg eller inte, men kom fram till att jag faktiskt besöker den varje dag och att hon tar så fina och mysiga bilder.




Lust for life - Massa inspiration.



365 days



Sara Montazami




Emmylinnea - Har följt hennes blogg i några år nu och tycker fortfarande att den är jättemysig. Alltid superfina bilder och mysiga inlägg. Växjö-blogg men nu bor hon i Oslo med tre kompisar och jobbar för att tjäna ihop pengar och kunna dra till Australien. Inspiration!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: