2010-10-24 | 20:54:07

EMELIE 20 ÅR!

Idag, den 24 oktober, fyller min syster Emelie 20 år och detta inlägg tillägnar jag henne. Jag vet att jag många gånger skriker på dig, får mina utbrott och säger till dig att jag inte tycker om dig, och kallar dig fula saker. Du ska veta att i 99% av fallen menar jag inte ett ord av det jag säger. Utan dig skulle jag inte klara mig. Du får mig att se framåt i livet, du är faktiskt en förebild för mig. Trots all skit du fått ta emot från människor som inte varit värda det som du gett dem, står du idag med båda fötterna stadigt och stolt på jorden och kan skratta dem rätt upp i ansiktet. Du har tagit dig igenom allt och jag vet att du kan ta dig igenom vad som helst här i livet. Jag må vara avundsjuk på din imponerande ämnesomsättning, att du är den snyggaste människan jag vet om och att du alltid är så social, positiv och framför allt glad. Men du får mig alltid att må bättre de dagar livet är surt för mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Och det bästa är att oavsett så är jag din syster och du kan inte undvika mig för evigt om du nångång skulle vilja det, som man kan med andra människor. Haha. Det jag vill säga är att du är en fantastisk människa, du betyder så mycket för mig. Jag ser fram emot de kommande 60 åren...

 

1 Kommentarer
Emelie:

Jag kunde inte fått en bättre syster eller bättre vän än du. Jag har inte varit så glad men samtidigt så ledsen på samma gång på länge sen när jag såg det här inlägget! Du är en del i varför jag har orkat med det här året, varför jag idag står kvar här med fötterna på jorden, trots all skit jag har har fått ta bara för att jag har varit jag. Du har alltid peppat mig och funnits där när jag velat ge upp. Jag skulle inte ha klarat det utan dig, jag hoppas du förstår hur mycket du betyder. Och jag ber för att du aldrig ska behöva uppleva det helvetet som jag har gått och fortfarande går igenom / Din syster för alltid.

2010-10-25 | 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: