2010-10-18 | 21:21:47

content with loneliness


ilovewildfox

Hade ett jättefint och roligt firande med mina vänner i lördags. Igår blev jag tyvärr tvungen att plugga psykologi hela dagen eftersom att jag hade prov imorse, men det gick bra så det var helt klart värt det att spendera sin 18-årsdag med att plugga...hehe. Idag efter skolan gick jag och klippte av en fyra centimeter på håret. Hade inte klippt mig sedan i maj och håret var rejält slitet. Sedan lappade jag och nu sitter jag här på arslet och kollar på tv, ska man orka plugga något idag eller ska man gå och lägga sig? Kanske ska kolla på avsnittet av gossip girl som jag missade igår... nödvändig information. Men ändå. Nu vet ni det. Hejsvejs så länge.

Har fortfarande inte hunnit fota något btw... därav andras bilder. Men nångång snart ska jag fota!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: