2010-10-15 | 23:55:10

arton

Om 24 timmar blir jag arton år. Jag har då levt i hela arton år. Har alltid längtat efter den dagen men nu när jag står här så nära så känns det faktiskt...ingenting. Det känns lite läskigt. Lilla jag, arton år? Jag var ju förevigt en liten sextonåring, eller sjuttonåring. Tiden har gått så fort. Ska jag vara vuxen nu? För bara några månader sen längtade jag som tusan, men mycket har hänt sedan dess och det är inte med samma förväntningar jag går mot mitt artonåriga liv. Nu ser jag faktiskt mest fram emot att få ha eget ansvar över mina pengar om jag ska vara ärlig haha... Vad jag vet är att det kommande året kommer bli det hittills bästa. Jag har fått nog av problem, tårar och humör som går upp och ner från dag till dag. Jag ska se positivt på livet det kommande året. Jag har de finaste vännerna man kan ha, och jag tar snart studenten... Det kunde inte vara bättre. Nej, jag ser fram emot det här året. Jag börjar med att imorgon fira min dag med mina underbara vänner och utgång på kvällen. Hoppas att det blir riktigt lyckat. Gör det inte det spelar det ingen roll, jag har mina fina vänner och vi har många nätter kvar att göra till dem bästa.

Ska sova strax så att jag kan vara pigg och glad imorgon, måste städa och plugga innan firandet börjar! Det roligaste är att jag måste plugga på min födelsedag, buuh. Psykologiprov på måndag och det måste gå jäkligt bra.
1 Kommentarer
E:

Inte långt kvar nu sis :)

2010-10-16 | 11:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: