2010-10-30 | 13:23:08

30

Usch, finns inget värre än att vakna och upptäcka att det inte finns någon frukost hemma. Det blev knäckebröd för min del. Kom i säng kl 5 imorse efter min och Ks fest, som blev helt okej ändå, jag hade kul! Några drog ut senare men jag var så otaggad och skulle upp och lappa imorse (vilket jag gjort) så jag stannade kvar med några och satt och snackade i fyra timmar om livets alla problem. Mysigt! Snart kommer mormor och morfar hit och senare även farmor och farfar för att fira mig och syster med thai och tårta. Mer presenter! Sen ikväll drar jag till Carro för att käka pizza och föra med mina fina tjejer innan vi drar ut! Vi har sett fram emot det hela veckan, så jag måste pumpa med red bull om jag ska orka med, men fan vad taggad jag är!
Hörs sen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: