2010-10-24 | 14:17:38

24 oktober


nastygal. En vacker dag ska jag klicka hem något därifrån...

Sov till 11 idag, skönt. Det var kul att bowla igår, men jag tror jag var lite överhyper och känner idag att mitt huvud skriker neej håll käften du pratar för mycket Felicia haha. Har redan kryssat av 3 av dagens 5 punkter på "att göra" listan. Sparar de jobbigaste till sist, förstås.. men de ska tas itu med senare. Har dessutom tagit tummen ur röven och mejlat runt angående mitt projektarbete. Skickade sammanlagt 5 mejl, tror att jag börjar komma igång lite smått. Bara att vänta på svar nu! Nej, nu ska jag se vad det finns att äta, sen blir det promenad med hund och syster (som för övrigt fyller 20 år idag!!! Men hon får ett eget inlägg snart...) i det blöta härliga vädret.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: