2010-11-13 | 17:30:00

5 just nu

5 FAVORITER
Färg: Svart. Bara en helt perfekt färg.
Väder: Stjärnklart och lite kallt, med vit snö som glittrar..
Frukt: Bananer som är mer gröna än gula
Känsla: Den där sällsynta känslan av extrem lycka, när allt bara flyter på
Humör: Skrattanfall.

 


5 OM DRÖMPOJKEN
Utseende: Brunt hår som faller ned lite framför två djupt blåa ögon som glittrar lite, ett mystiskt leende som ibland spricker upp och visar fina vita tänder…
Kläder: Ingen speciell klädstil. Ganska vanlig, men ändå medveten. Typ skjorta, hoodie, snygga jeans. Snygga skor är ett måste
Personlighet: Humoristisk, charmig, väldigt snäll.
Egenskaper: Han får gärna utöva någon sport (fotboll hehe)
Allmänt: Han får inte vara en sån som ältar saker, han får gärna vara påhittig. Måste vara förstående och inte kontrollerande... (kontaktannons? haha)

 

5 LÅTAR
Regniga gråtiga höstkvällar (..med te och sånt): Nu kan du få mig så lätt
Lördagsnätter: Vem dansar Kuduro
Favorit: Gubben i lådan
Bra text: Från och med du
Om kärlek: Wherever you will go

5 FINA BLOGGAR
Ny funnen: 365 days
Bra på text: Massafinarosetter.
Bra på fotografi: Emmylinnea
En vän: Lisa
En inspirationssprudlande: Floras

 


5 AV NÅGOT JAG VILL GÖRA
Imorgon: Inte behöva plugga
I helgen: Dansa tills jag spyr
Nästa sommar: Resa, festa loss med härliga människor och fira studenten
Efter gymnasiet: Upptäcka världen
Innan jag dör: Besöka en indianstam

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: