2010-11-14 | 02:16:49

en till lista

Bara för att jag är uttråkad

visste du:
att jag vill ha – semester NU
att min senaste kyss – var med en random kille för två veckor sedan
att jag lyssnar mest på – Daniel Adams Ray hehe
att jag pratar – konstigt
att jag inte gillar - folk som inte fattar
att jag avskyr när folk startar - konflikter när det inte finns någon från början
att kärlek är – säkert härligt
att jag gillar att - slösa pengar
att jag alltid kommer att – göra allt i sista sekund
att jag är hemligt förälskad i – ingen
att sist jag grät var – när jag pratade i tele med Saida. Hoppades innerligt att hon inte skulle märka
att min mobiltelefon är – död
att när jag vaknar på morgonen – snoozar jag alltid minst tjugo minuter
att innan jag går och lägger mig – funderar jag på alla problem
att idag har jag – varit väldigt lat
att jag just nu tänker på – att jag är hungrig
att i kväll ska jag – kvällen är över
att i morgon kommer jag – försöka plugga
att jag hoppas – på ljusare tider


Har du:
Någon som förstår dig? delvis
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? nä, kom fram till att man lägger ner alldeles för mycket energi på att ogilla människor
Vem kramade dig senast? kramade min pappa
Vem pussade dig senast? samma som gav mig senaste kyssen?
Vem ringde dig senast? Emelie
Vem ringde du senast? Pappa
Vem var hemma hos dig senast? Det minns jag ej
Vem var du hemma hos senast? Matildoso
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? jaaa
Har du gråtit idag? jo
Har du skrattat idag? ja lite
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: