2010-11-24 | 22:15:58

24 november

Woho! Vart nyligen klar med en engelskaupsats (som inte ska lämnas in utan ska skrivas på lektionen, så får nöta in allt!) och känner mig helt slut i kroppen. Tror en förkylning är på väg men knarkar Kan Jang och vitaminer, här ska ingen bli sjuk!
Imorgon måste jag upp tidigt, tidigt... Måste ta en buss som är framme vid skolan tjugo minuter innan jag börjar, bara för att slippa vandra i hög snö och minusgraderna. Kanske är värt det. Men dags att sova nu alltså. God natt!

Längtar lite till sista lektionen imorgon då vi ska se klart på en dokumentär om väckelserörelsen i usa. Helt sjukt intressant och stört! Man vill bara skrika ut mot skärmen att dom är hjärntvättade och störda i huvudet! Talar i tungor på befallning gör dem dessutom. Och lär barnen att man dör om man syndar. Då vore vi alla döda för länge sedan.
Garvade högt när dem bannlyste Harry Potter eftersom att trolldom är Guds fiende och att Harry Potter skulle ha avrättats.. no one messes with Harry säger jag bara!

Mycket utropstecken det blev...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: