2010-11-19 | 20:59:13

19

Saco-mässan var ju skoj, packat med folk, rörigt och asvarmt. Plockade på mig broschyrer och kataloger från alla möjliga skolor. Till sist blev det så att vi bara tog godis, glodde på militärer (jag då hehe) och gick till de skolor med där man fick finast påsar haha. Vad fan ska jag göra på Chalmers liksom..?
Efter att ha kollat igenom några kataloger kan jag iallafall stryka psykolog från listan. Det tar 6 år att bli legitimerad psykolog och jag tror fan inte jag pallar att plugga 5 år till... skulle inte  vara färdigutbildad förrns 25 typ haha, nej.. det kanske var en för stor utmaning. Får fortsätta fundera.
Vi åkte hem till Joel(itooo) efteråt, käkade makaroner och korv, hälsade på katten Emil och döpte en trappa till våldtäktstrappan. Fint. Sedan ville vi gå på Harry Potter men biljetterna var slut i hela staden så alla åkte hem till sitt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: