2010-11-14 | 02:06:57

14

Jaha, har sitter jag då. Funderar på om jag ska gå och lägga mig eller ej. Syster är rute och ränner och kommer säkerligen ringa snart. Annars sitter jag och pluggar på om Södermalmskyrkan och kommer på frågor till en intervju med en präst. Det är nämligen så att jag idag måste befinna mig i Södermalmskyrkan med min grupp kl 11.00..wohoo. Vi ska se hur en gudstjänst går till och intervjua en präst i samband med religionen. Funnyyyy. Efter det ska jag övningsköra till Årsta med papi, sen ska jag hem och plugga filosofi och spanska. Kul dag. Har filosofiseminarie om massa skit som jag inte fattar och har världens press på mig själv... Hörs på tisdag nästa gång! Kanske förprogrammerar något inlägg imorgon.
Götet snart...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: