2010-05-01 | 16:47:23

SOMMARJOBB

Har lite goda nyheter i den trista vardagen. Jag har fått sommarjobb! Okej, det är bara kul för mig, inte för någon annan. Men jag är rätt så glad iallafall! Jag kommer att jobba ungefär fem veckor, jag kommer vilja dö och jag kommer på piss ibland (inga ovanliga känslor alltså), men jag kommer kämpa på och hela tiden tänka på pengarna. Men dem pengarna kan jag göra en liten resa i sommar och i vinter! Om jag klarar av att spara. Men det gör jag, för jag har redan sparat 4000 från augusti förra året så det här borde jag klara! Pengar, pengar, pengar. Trist att livet ska kretsa kring dem, men det gör det. Och det är jävligt synd...
3 Kommentarer
Sophie:

Å!! Grattis :D jag kommer typ inte få något :(

2010-05-01 | 19:42:09
Felicia:

Sophie: Tack!!:) noo fan då :( what to do med london?

2010-05-02 | 10:16:31
Olivi:

Grattis Felle! :D Var då?

2010-05-02 | 15:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: