2010-05-06 | 21:49:23

PÅ LISTAN

Image and video hosting by TinyPic

Detta står på min "most wanted" lista: solglasögon liknande dem på bilden (gärna håret och frisyren också), en bustier (man kan aldrig få för många), blommig söt kjol, baseball jacka (nu har jag visserligen redan en, men den där var ju hemskt fin), en massa armband, en snygg hatt, strumpbyxor med hjärtan, de perfekta jeanshortsen (jakten pågår...)

de flesta bilder är hittade här.

Annars då? Jag och Sophie skulle dansat afro men när vi väl kom till gymmet kände vi att neej vi orkade inte, så vi gymmade istället. Lika härligt det! Nu sitter jag och försöker få ihop en artikel om politikskit och det är tråkigt. Imorgon är det nationella i engelska och jag borde sova tidigt - kommer aldrig hända. Men jag slutar elva! Det rimmar. Nästan. Hej då.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: