2010-05-01 | 18:39:36

MEXICAN

Image and video hosting by TinyPic

bilder: accessorize

Snubblade in på Accessorize hemsida och hittade allt detta. Dem har släppt en mexikaninspirerad kollektion och jag är hypad! Jag är förälskad i bikinin, sandalerna, det stora halsbandet och ja, allt! Jag ska ta mig till den närmaste Accessorizeaffären så snart som möjligt. Synd att deras priser inte passar min plånbok, men ett armband kanske jag kan hitta. I sommar vill jag köra på mexikan-accessoarer!


Har precis (eller precis och precis, det har tagit mig ett tag att skriva det här pga facebook-chatten haha) ätit grillad korv med pappa och Emelie (mamma jobbar så vi har en chillkväll, okej första gången jag använde ordet chill men haha) och japp nu sittter jag här...nog med paranteser. Innan det bli mörkt ska jag nog ut på en promenad med hörlurarna. Hejsvejs.
2 Kommentarer
Sophie:

GRRRRYMT! :D

2010-05-01 | 19:43:06
Felicia:

Sophie: heeeelt fantastiskt! vi måste springa dit! :D

2010-05-02 | 11:24:07
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: