2010-05-15 | 19:29:30

kul

Image and video hosting by TinyPic

Hej bloggen! Igår var jag hemma hos Frida på middag och sedan runt tolvslaget mötte jag upp Sophie skulle på skiva, vi åkte hem till mig och kollade på film, eller jag somnade efter halva men haha, vi gick och la oss vid fem och vaknade vid elva och åt frukost i 30 grader och sol. Härligt. Har spenderat hela dagen ute och nu sitter jag och jobbar med min historieuppsats. Det är förjävligt att jag aldrig lär mig att göra mina uppgifter när jag får dom. Det här kunde jag ha gjort för fem veckor sedan, men vad gör jag? Jo jag börjar med uppsatsen kvällen innan dagen innan jag ska lämna in den. Lyckat. Jag vill inte ens skriva allt jag har att göra den kommande veckan, det räcker med att det far runt i mitt huvud hela tiden.
Nej, nu ska jag på allvar ner i böckerna igen. Vi hörs på fredag.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: