2010-05-03 | 23:12:13

Jag sveper över landsvägar ja, jag sveper genom natten

Nu ger jag upp pluggandet. Jag har suttit och pluggat spanska i ett antal timmar men det kändes ganska dödsdömt att plugga inför ett prov där man inte vet vad det kommer handla om. Jag hamnade på spotify och har fyllt på min sommarkvällar/grillkväll-lista rejält och fan vad grymma låtar jag hittat. Allt mellan himmel och jord. Längtar mer än nånsin till sommaren nu!

Nej nu ska jag sova, börjar som tur är 12.30 imorgon och kan fortsätta plugga imorgon bitti inför provet som varar i 3 och en halv timme...underbart. Jag avslutar dagen med Tomas Ledin, äkta sommar, haha. God natt.
3 Kommentarer
angeilca:

skicka spellistan : D

2010-05-04 | 15:50:51
Felicia:

jaa jag ska lista ut hur man lägger upp den på facebook haha :D

2010-05-08 | 01:07:25
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/
angelica:

haha det är väl på spotify? skicka länken bara ;D

juste vet du vad jag tänkte på.. Alla har väl spotify så vi alla 5 kan ha en gemensam "sommarlista" som alla kan fylla på med bra låtar fram tills augusti ;D ?

2010-05-08 | 05:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: