2010-05-01 | 22:22:08

FÖRSTA MAJ

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Tittade ut genom fönstret och fick syn på det här. Sprang fort som fan och hämtade kameran och försökte fota. Jag orkade dock varken jaga solnedgången eller redigera bilderna bra haha. Men en vacker syn var det dock. Min syster tyckte att jag var dum i huvet.

På tal om min syster shakade vi loss till en massa grymma låtar innan hon dumpade mig och gick till en kompis. Ska gå och möta henne senare. Nu sitter jag och kollar på Nannie´s diaries. Ha det!
2 Kommentarer
angelica:

du skrev inlägget 22:22 :D !

2010-05-02 | 02:57:34
Felicia:

angelica: ooh då skulle jag fått önska mig nåt! :D

2010-05-02 | 11:23:26
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: