2010-03-16 | 22:07:12

IF WE EVER MEET AGAIN

Hej och hå! Det är glest med uppdatering här och glesare lär det bli. På fredag åker jag till Zaragoza och innan dess måste jag hinna tvätta hela garderoben, packa, köpa en massa saker och allmänt förbereda mig. Tur är väl att jag har studiedag imorgon då jag och några andra som ska till Spanien ska se på lite spanskafilmer för att lära oss i sista minuten. Men ärligt talat är jag skitstressad! Jag får panik över att jag kommer glömma något eller inte hinna fixa allt. Jag vet inte ens hur stor resväska jag ska ha så nu frågar jag er: hur stor resväska behöver jag för en veckas packning av kläder för stadsmiljö? HJÄLP!

Jag slänger in ett inlägg innan jag åker, ha det bra!
1 Kommentarer
Sophie:

En LITEN väska räcker! Du behöver inte ha med dig så mycket grejer, det är bara jobbigt att ha reda på och släpa. Och ja, du kan använda en sak två gånger tror inte att någon bryr sig ;) BUUHU lämna mig intee! GODNATTEN vi hörs tomorrrrrrrow <3

2010-03-16 | 22:34:24
URL: http://sophiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: