2010-06-10 | 22:16:23

come daylight


mitt fina prickiga bäddset och en kväll i maj

Jag försov mig i morse men hann mirakulöst ändå till Fotografiska. Utställningarna var grymma! Det var nog första gången jag känt mig intresserad på en utställning. Jag fick världens lust att fota, har många ideér på gång nu. Efter det drog vi till donken och käkade och sen hyrde vi film, Precious, och åkte hem till Frida. Sedan har jag varit duktig och hunnit med att träna och övningsköra.

Imorgon är det äääääääntligen dags för skolavslutning, så ska strax hoppa in i duschen, smörja på en massa brun utan sol och fixa mina äckliga naglar. Nä, så äckliga är dom inte. Men målas behöver dem. Ha det grymt imorgon!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: