2010-06-19 | 18:46:46

lördag



Har suttit och kollat på Victoria och Daniels bröllop de senaste timmarna och fy sjutton vad fint det var. De såg nå himla lyckliga ut och min mamma började gråta när de sa "Ja" till varandra i kyrkan. De står verkligen för äkta kärlek. Så fint.


Jobbade från 7.30-15 men dagen flög fort förbi, jag tror nästan jag föredrar att jobba dag. Imorgon jobbar jag igen och efter jobbet ska jag träffa mina fina vänner från klassen och äta mongolisk buffé. Sova tidigt idag alltså, men det blir lätt, jag sov bara 4 timmar inatt haha..
1 Kommentarer
angelica:

haha altså.

Jag jobbade när dom gifte sig. Råkade gå förbi tvn just när viktoria sa ja. Det var kul. he.

2010-06-19 | 20:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: