2010-01-04 | 13:16:01

2009 #2

Maj


Juni

Såpbubbledagar med Sophie, Emelie tog studenten och jag jobbade och slet. För att bryta den trista vardagen fotade jag många solnedgångar.

Juli

Sophie kom hem från Bali! Vi gick på Britney-konserten som var maffig, grym och bland det bästa jag var med om här i livet.

Augusti

Jag spenderade två härliga och varma veckor i Turkiet, blev dock sjuk den sista veckan och ville bara hem, men jag blev brunare än jag någonsin varit. Efter det blev det Lisas land bara fyra timmar efter jag landat i Sverige haha. Vi hade några underbara dagar där uppe.

September

Skolan var i full gång och jag började andra året på gymnasiet. Jag, Lisa, Sophie och Olivia såg Håkan Hellström på Grönan, hoppade och skrek med för fullt. Josse fyllde år och hade maskeradfest. Jag fotade en hel del.

Oktober

Jag fyllde 17 år! Det efterlängtade höstlovet kom äntligen och jag och Sophie hade några helt sjuka men jävligt roliga dagar i hennes stuga.

November

November flöt på med några riktigt kalla dagar. Jag minns inte att jag gjorde särskilt mycket, även fast det bara var för två månader sedan haha men jag minns att det var tufft i skolan.

December

Efter de sista kämpiga veckorna i skolan kom äntligen lovet. Lisa fyllde år och vi gick oc åt pasta. Snön kom för att stanna, Sophie och jag besökte en julmarknad. Julen gick snabbt förbi men var ändå mysig.

1 Kommentarer
Lisa:

Hahahha... kan inte låta bli att skratta när du nämner ordet solnedgång...

2010-01-04 | 16:48:11
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: