2010-01-15 | 17:40:46

100115

Image and video hosting by TinyPic
hejjagharensurmin-harlånatsophieskanintröjafrånzara-ochharengammalskruttigmössa

Hej! Jag tog en liten paus från allt vad datorer (och normala livet) heter under en liten kris eller vad jag ska kalla det. Hur som helst mår jag bra nu. Jag slutade 11.20 idag (och kommer göra det varje fredag resten av terminen, sweeet!), hade pannkaksätartävling i matsalen, åkte hem, gick ner och tränade stenhårt alldeles ensam, köpte godis och nu snackar jag med min spanska-människa. Visste ni att dom har en tradition att dom äter en vindruva per sekund tolv sekunder innan tolvslaget? Inte jag heller. Jag hoppas att jag fattade rätt.
Kvällen ska jag troligtvis spendera i soffan med min hund som gnäller med målbrottsgnäll, papi och en massa godis. Kanske kan vi äntligen se Transformers 2, annars gör jag det själv. Adios för nu.

Och.. ja jag har saknat bloggen lite...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: