2010-02-14 | 22:24:22

YOU GIVE ME SOMETHING

jag vill – att vårjäveln ska komma nuuu
jag har – inte pluggat idag
jag lyssnar mycket på – just nu eva simmons
jag funderar på – om jag ska sova eller plugga
jag pratar – som en kråka
jag gillar inte - schnitzlar..en icke god maträtt
kärlek är – jag tror inte att jag riktigt vet vad kärlek är...än
jag gillar – kyckling..jag är hungrig
jag alltid kommer att – vara jag?
jag är förälskad i - Paul Wesley hööhö
sist jag grät var – igår när mitt öga inte ville sluta rinna
min mobiltelefon är – på lagning. stackarn.
när jag vaknar på morgonen – snoozar jag i en halvtimme
innan jag går och lägger mig – ställer jag klockan och kollar minst fem gånger att jag ställt den rätt samt dricker ett glas vatten
idag har jag – legat i fåtöljen
just nu tänker jag på – om det verkligen var en sån bra idé att inte plugga i helgen...
i kväll ska jag – sova
i morgon kommer jag – att gå till skolan som vanligt och längta tills fredagen. som vanligt.
jag hoppas – att snön tar sitt pick och pack och drar nu och sedan kommer tillbaka i december, tack.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: