2010-02-13 | 00:20:34

DÄR UTE FINNS EN VÄRLD AV LÅNGA NÄTTER

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Ur arkivet.

Vet ni vad? Jag har gått och blivit besatt av serien Vampire diaries. Det gick i repris idag och jag kunde verkligen inte sluta titta! Den har samma handling som Twilight (Twilight är väl inspirerad från Vampire Diaries om jag minns rätt) och är väldigt lik - men - den är tusen gånger bättre, vampyrerna är inte bleka och konstiga, huvudpersonen är inte irriterande och dessutom finns det många många avsnitt. Det var länge sedan jag följde en serie och jag kommer troligtvis inte ha tid att följa den här, men hur som helst så ska jag se om det går att hitta nåt avsnitt på datorn nu. God natt.
1 Kommentarer
Matilda:

Fina bilder sötis! Kram ^^

2010-02-13 | 19:37:25
URL: http://missmattis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: