2010-02-28 | 20:43:45

THE ONE THAT GOT AWAY

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Ikväll var jag på Djurgårn och tog en promenad med mamma och pappa för att kolla på en ljusutställning. Tror att den kallas Ljusspel, men jag har faktiskt ingen aning. Den håller på till nästa veckoslut har jag för mig, så om du bor i Stockholmsområdet kan jag absoult rekommendera att gå dit - som en mysig grej. Det var rätt så svårt att få till bra bilder, men några fler har jag på gång!

Jag tror att det är nåt fel på min magssäck, jag är konstant hungrig. Käkdags! Tårtaaa

2 Kommentarer
Sophie:

SVAR: Såg flera i sickla igår, men de fanns många i stan med ;) SHOPPING!!!

2010-02-28 | 21:37:47
URL: http://sophiepop.blogg.se/
Sophie:

SVAR: Såg flera i sickla igår, men de fanns många i stan med ;) SHOPPING!!!

2010-02-28 | 21:37:55
URL: http://sophiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: