2010-02-28 | 09:11:33

SÖNDAG

God morgon! Vad sjutton gör Felicia uppe nu kanske ni frågar er? Det är nämligen så att min pappa fyller 45 år idag och jag tänkte vara en snäll dotter som överraskar med frukost på sängen. Grattis pappa!

Tanken var att jag skule somna om nu men det gick inge vidare, så nu ligger jag här i sängen med datorn vid hakan. Strax ska jag duscha och äta frukost, sen blir det till att storstäda rummet och sedan kommer farmor och farfar och gammelfarmor över. Men jag tror att jag ska läsa några av dem bloggarna som besökte mig igår och besvara deras fina kommentarer. Tack för alla kommentarer, jag blev överlycklig!

Förresten, nu har jag arangerat så att de som vill kan Följa min blogg med bloglovin!
1 Kommentarer
ida:

Sv: Haha du gör HELT rätt i att vänta så länge. jag älskar dem ((:

2010-02-28 | 11:04:33
URL: http://ekdalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: