2010-02-26 | 20:42:52

PLANER

Kom precis hem från ett stenhårt träningspass tillsammans med syrran. Nu när det är dags för ett välförtjänt lov har jag för första gången planerat lite vad jag ska hitta på då jag inte ska åka iväg och åka skidor eller åka till Kanarieöarna som andra lyckligt lottade. Jag ska...

Ligga i soffan och ha marathon: The Hills-marathon, The City, One Three Hill, Lost, Vampire Diaries...
Ha HP-marathon och mysdag med Matilda och Josse
(och Karins lasagne!)
Fota mycket!
Fota med Emelie i skogen
Sova
Pyssla med födelsedagspresenter
Fira Frida som fyller år
Bio kanske?

Plugga (tyvärr)
Shoppa
Träna
Storstäda mitt rum
(jag har fått husdjur i form av dammråttor som jag snart kan döpa för att de är så stora)
Fixa med bloggen (våren är på väg...eller inte)
Sova ännu mer
Börja ett hälsosammare och nyttigare liv!
(med start imorgon haha)

Jag börjar med att svida om till mjukisar och bänka mig i soffan med godispåsen. Ha det!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: