2010-02-21 | 00:41:32

DON´T NEED ANOTHER PERFECT LINE

Yoo, sitter uppe och häckar. Jag har ätit fyra skålar ostbågar, glass med maränger och chokladsås och havrebollar, men jag är fortfarande hungrig. Det där med att äta nyttigare gick ju inget vidare haha, men på lovet ska jag försöka göra det...äsch vem fan försöker jag lura? Det spelar ingen roll. Träna är dock något jag hoppas hinna med då, vilket jag inte gör nu för tiden. Innan det härliga lovet måste jag ta itu med detta:
ekonomiprov, historieprov, svenskaprov, spanskaprov (samma dag, yeey) och spanska prov igen. Nåväl, vi får hoppas att jag överlever. Jag satsar fem spänn på att jag går in i väggen och sakta går under. Den som lever får se. Vi hörs när vi hörs helt enkelt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: