2010-12-30 | 14:30:47

We could let time pass away


via weheartit

Hej på er! Jag sov förjävligt inatt, kunde först inte somna och när jag väl somnat ringde mobilen 2 timmar senare och sedan 4 gånger till...den där J måste sluta ringa när han vart ute.. ska börja stänga av mobilen på nätterna...
Tidigt gick jag upp också, för att sola. Behövde verkligen lite D-vitamin. Sedan åkte jag och fixade lite smågrejer inför imorgon och om lite mer än en timme ska jag gå ner på gymmet och vara med på Lisas friskispass. Ska bli jättekul! Fasar dock för att jag kommer spendera den mesta tiden liggandes på golvet, är ju då inte i toppform och har världens träningsvärk i armarna... Ska ta och käka nåt litet nu, hörs sen!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: